lauantai 8. kesäkuuta 2013

Heissan!

Eli taas pitkästä aikaa kirjottelen tänne ;) Eli kerron nyt mun OIKEEN nimen! :D Eli mun IHKA OIKEA nimi on Elsa :DDDD Sillon ku alotin blogin tykkäsin iha sairaasti nimestä "Elli"! Mä tykkään siitä yhä mut aattelin kertoo nyt mun oikeen nimen. Vaikka mun kaikis tileis ym. lukee Elli niin silti olen Elsa. Eli semmonen asia ;)) ja sit tarvis näiltä lukijoilta vähän aktiivisuutta vaikka en itekkä oikee oo kauheen aktiivinen mut se on kans teistä kiinni et mitä ehdotatte ja tälleen... Ja Tico on kyl sit ihan Tico et mitään muuta en oo salannu teiltä :) Eli En nyt juuri saa kuvia kun en ole omalla koneella mutta kaippa huomenna tulee sit kuvia :3 Olin viime Sunnuntaina Lintsillä ja jumbossa et niistäki tulee sit kuvia :)) Teen ostos videon sit ku kerkee ja jaksaa ;:) Huomenna meen sit taas iskälle ja KAIKKI ON IHAN VARMASTI huomannu et kesä on tullut! <33 Summer has come! <3 ;)) Eli huomiseen ja muistakaa olla aktiivisempia :) Ja tein sit uuden ulkoasun :) Mut banneri vaihtuu huomenna :D

3 kommenttia:

  1. Blogisi vaikuttaa kivalta, liityin:>
    http://niinavalokuvailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. kiva blogi sulla, liityin lukijaks :)

    http://comeonjustmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista